رونمایی از ظاهر جدید محمد صلاح؛ هواداران: موهایت را به فابینیو داده‌ای؟

رونمایی از ظاهر جدید محمد صلاح؛ هواداران: موهایت را به فابینیو داده‌ای؟

خبرگزاری فوتبالی – محمد صلاح از ظاهر جدید خودش رونمایی کرد.

به گزارش وفتبالی، مهاجم مصری تیم لیورپول که امسال توانست به همراه هم‌تیمی‌هایش به قهرمانی در لیگ برتر برسد با انتشار عکسی در حساب خود در اینستاگرام از ظاهر جدیدش رونمایی کرد. صلاح که همیشه با موهای مجعد و خاص خودش شناخته می‌شد این بار تصمیم گرفته موهای دور سر خود را اصلاح کند. طبق روال همیشه، وقتی یک ستاره ظاهر خود را تغییر می‌دهد هواداران هم در ابتدا مقابل او گارد می‌گیرند و صلاح هم از این قاعده مستثنی نیست.

یک کاربر زیر پست محمد صلاح نوشته: ای وای... نه! به خاطر دارم زمانی که فرناندو تورس موهایش را کوتاه کرده بود.... لطفا دیگر این کار را انجام نده! یک کاربر دیگر با شوخی نسبت به تغییر صلاح نوشته: احتمالا صلاح مقدار از موهایش را به فابینیو اهدا کرده! و کاربر دیگری هم با انتقاد از موهای جدید صلاح نوشته: نه... موهای صلاح به یک نماد تبدیل شده بود و نباید تغییر پیدا می‌کرد.

در حال حاضر و با تعطیلی لیگ‌های اروپایی، محمد صلاح هم با استفاده از فرصتی که یورگن کلوپ به بازیکنانش داده در حال استراحت کردن است و اوقات خوشی را می‌گذراند. او پیشتر، زمانی که از او پرسیده شد برنامه‌اش برای آینده چیست گفته: می‌خواهم تنها از این روزهایم لذت ببرم. کسی درباره آینده چیزی نمی‌داند. باید ببینیم چه پیش می‌آید.

1101