زلاتان: من مثل بنجامین باتن هستم و تازه دارم گرم می‌شوم

زلاتان: من مثل بنجامین باتن هستم و تازه دارم گرم می‌شوم

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ پس از پیروزی چهار بر یک میلان مقابل سمپدوریا با سنش شوخی کرد، او گفت:"من مثل بنجامین باتن هستم! مردم به من می گویند پیر شده‌ام، اما من تازه دارم گرم می شوم."

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی در ماه اکتبر 39 ساله می شود، اما در نظر دارد تا قراردادش را با روسونری تمدید کند و در این تیم ماندگار شود. او گفت: "مردم به من می گویند پیر و خسته‌ام ، اما من تازه دارم گرم می شوم. من مثل بنجامین باتن هستم، با این تفاوت که همیشه جوان بوده‌ام، هرگز پیر نیستم!"

بنجامین باتن شخصیت فیلمی بود که پیرمرد به دنیا آمد و به تدریج جوان تر شد تا اینکه به کودکی رسید.

زلاتان در ادامه گفت:" به نظرم همه در اینجا باید ذهنیت صحیحی مقابل دروازه داشته باشند چرا که می دانم در سری آ از هر فرصتی باید استفاده کرد. باید به سمت فرصت ها حمله کنید و حریف را درون بازی بُکشید."

یکی از دلایلی که ممکن است باعث مانند زلاتان در میلان شود، ابقای استفانو پیولی است. مهاجم سوئدی در این باره گفت:" فقط می توانم درباره پیولی حرف هایی مثبت بزنم، برای او خوشحالم، زیرا او عالی کار کرده است. بدون توجه به آینده‌ی خود، همچنان زیر فشاری که مانند آتش بود ادامه می‌داد، بنابراین کاملاً سزاوار قرارداد جدید بود. وقتی سخت کار می کنید، برخی چیز ها را دوباره بدست می‌آورید. من برای او واقعاً خوشحالم. تیم به این مربی اعتقاد دارد و من به او احترام می گذارم. اکنون فقط باید دید که او چه تیمی خواهد ساخت."

1470