مدافع لاتزیو: هدفمان صرفا رساندن ایموبیله به کفش طلا نیست

مدافع لاتزیو: هدفمان صرفا رساندن ایموبیله به کفش طلا نیست

خبرگزاری فوتبالی - لاتزیو در هفته‌ی 37ام سری آ با نتیجه دو بر صفر برشا را شکست داد. این تیم در کنار اینتر و آتلانتا مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، پاتریچ، مدافع لاتزیو، می‌گوید که آن‌ها فقط سعی در رساندن چیرو ایموبیله به آقای گلی و کفش طلا ندارند. بلکه هدفشان این است که لیگ را در مقام دوم به پایان برسانند و نایب قهرمان شوند. او گفت:" این یک بازی مهم بود، ما می خواهیم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. فلسفه ما مبارزه برای پیراهنِ این باشگاه تا سوت پایان است . هدف ما در حال حاضر به پایان رساندن لیگ در جایگاه دوم است."

پاتریچ در ادامه افزود:"من طی چند سال گذشته پخته‌تر شدم، زیرا می دانستم چه پتانسیلی دارم، اکنون از این جایگاهی که دارم خوشحالم و چیزهای زیادی آموختم.  می خواهم قوی تر شوم، اما خوشحالم که هواداران قبلاً متوجه پیشرفت های من شده اند."

اینتر و آتالانتا در این هفته از رقابت ها هر دو پیروز شدند، بنابراین رقابت لاتزیو برای نایب قهرمانی تا هفته‌ی پایانی ادامه خواهد داشت. در حال حاضر اینتر در جایگاه دوم قرار دارد و آتلانتا سوم است و لاتزیو چهارم. اما در هفته‌ی 38ام آتلانتا و اینتر به مصاف هم خواهند رفت و لاتزیو می تواند از این فرصت نهایت استفاده را برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی ببرد.

1470