پیشنهاد ۲۴ میلیارد تومانی برای ترابی/ لیگ ستارگان قطر، ستاره پرسپولیس را می خواهد

پیشنهاد ۲۴ میلیارد تومانی برای ترابی/ لیگ ستارگان قطر، ستاره پرسپولیس را می خواهد

خبرگزاری فوتبالی-ستاره جوان و ملی پوش پرسپولیس با پیشنهادی نجومی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده و قرار است به زودی برای مذاکره به این کشور سفر کند.

به گزارش فوتبالی،  مهدی ترابی ستاره فوتبال ایران، بعد از بازی‌های درخشانی که همراه با پرسپولیس در لیگ برتر پشت سرگذاشت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل نوزدهم بود، با پیشنهادهایی از سوی تیم‌های دیگر مواجه شده و حالا خبر رسیده که او به زودی با یکی از مشتریانش مذاکره خواهد کرد.

براساس اخبار رسیده شماره ۹ پرسپولیس با پیشنهاد‌ مالی نجومی یک میلیون دلاری که ۲۴ میلیارد تومان می شود از  سوی یکی از تیم‌های باشگاهی در قطر روبرو شده و قرار است بعد از پایان مسابقات لیگ برتر برای مذاکره راهی دوحه شود.

گویا پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری به ترابی رقمی در حدود 5 میلیارد تومان بوده است که با توجه به اختلاف قیمت با پیشنهاد قطری ها احتمال حضور ترابی در قطر بسیار زیاد است.

در روز‌هایی که پرسپولیسی‌ها بشدت در حال تلاش برای حفظ بشار رسن و پرداخت مطالبات برانکو هستند به نظر می‌رسد حالا یک ماموریت مهم دیگر پیش روی مدیران این باشگاه قرار دارد.

 قطعا جدایی ترابی نمی‌تواند خبر خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش باشد. ترابی در ابتدای لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، اما به دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در نیم فصل دوم لباس این تیم را پوشید، اما بازی‌های درخشان او در یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس و همچنین تیم ملی ایران باعث شده که حالا چند مشتری از کشور‌های مختلف داشته باشد.

هنوز ترابی به این پیشنهاد واکنش رسمی نشان نداده و تنها بیان کرده پس از پایان فصل تصمیم خواهد گرفت، اما احتمال جدایی این بازیکن بسیار بالا است، زیرا ستاره این روزهای پرسپولیس همواره در مصاحبه هایش اعلام کرده سودای لژیونر شدن دارد. اگر یک میلیون دلار آنقدر وسوسه برانگیز هست که ترابی به چیز دیگری فکر نکند. 

امروز در گزارشی به پیشنهادهای خارجی به بازیکنان لیگ برتری پرداختیم و نوشتیم که باشگاههای ایرانی توان رقابت و پرداخت مبالغ نجومی به بازیکنان ایرانی را ندارند و با توجه به اختلاف قیمت ارز و ریال، بازیکنان ایرانی سعی می کنند لژیونر شوند و این اتفاق منجر به خالی شدن لیگ برتر از بازیکنان با کیفیت می شود.

7655