اعلام ترکیب یوونتوس و کالیاری؛ رونالدو در تعقیب ایموبیله

اعلام ترکیب یوونتوس و کالیاری؛ رونالدو در تعقیب ایموبیله

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس و کالیاری برای ادامه مسابقات لیگ ایتالیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان لیگ ایتالیا در هفته 37 به مصاف کالیاری می رود که البته این بازی طبیعتا برایشان حالت تشریفاتی دارد. البته کریستیانو رونالدو انگیزه زیادی دارد که اختلاف چهار گله با ایموبیله در صدر جدول گلزنان لیگ ایتالیا را جبران کند و شاید بتوان گفت که امشب همه در ترکیب بیانکونری ها برای رونالدو بازی خواهند کرد تا به ستاره پرتغالی فرصت گلزنی و کاهش اختلافش با صدر جدول گلزنان را بدهند. رونالدو در حال حاضر 31 گله است و چهار گل تا ایموبیله فاصله دارد. رونالدو البته اگر به 34 گل برسد می تواند به با لواندوفسکی برابری کند در رده دوم جدول کفش طلا برابری کند. در نقطه مقابل کالیاری بقای خود را قطعی کرده است و این بازی برای آنها هم حالت تشریفاتی دارد و صرفا می توانند رو در روی قهرمان ایتالیا قرار بگیرند.

ترکیب یوونتوس برای بازی مقابل کالیاری بدین شرح است : بوفون، کوادرادو، بونوچی، روگانی، الکس ساندرو، پیانیچ، بنتانکور، موراتوره، برناردسکی، کریستیانو رونالدو و هیگواین.

کالیاری نیز با این ترکیب پا به بازی امشب گذاشته است: کرانیو، والوکیویژ، سپیتلی، کلاوان، فاراگو، یونیتا، روگ، ماتیلو، ژائو پدرو، گالیانو، سیمئونه. 

4125