مدیر ورزشی لاتزیو: تیم را حول محور ایموبیله خواهیم ساخت

مدیر ورزشی لاتزیو: تیم را حول محور ایموبیله خواهیم ساخت

خبرگزاری فوتبالی - ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو درباره شایعاتی که پیرامون علاقه‌ی لاتزیو به داوید سیلوا وجود دارد و عملکرد فوق العاده ای که چیرو ایموبیله در این فصل از رقابت ها داشته، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تاره در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درمورد پیوستنِ داوید سیلوا به لاتزیو گفت:" من نمی دانم این داستان‌ها از کجا آمده اند. او بازیکن خوبی است و من از بعضی دوستان مشترک شنیده ام که می خواهد بعد از 10 سال حضور در انگلیس، تجربه‌ای متفاوت داشته باشد، اما تفاوت زیادی بین گفتن یک حرف و عملی شدنِ آن وجود دارد."

چیرو ایموبیله نه تنها می‌تواند آقای گل لیگ ایتالیا شده و رکورد تعداد گلِ زده در یک فصل را بشکند، بلکه در آستانه‌ی بدست آوردن کفش طلا نیز هست. ایگلی تاره درمورد عملکرد فوق العاده‌ای که ایموبیله داشته، گفت:"ما لاتزیو را حول محور ایموبیله خواهیم ساخت چرا که او قراردادی بلند مدت دارد و شخصیت مهمی در این باشگاه است. او یک فصل استثنایی داشته، اما تیم هم کمک زیادی به او کرد. لاتزیو بعد از 13 سال در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، ما تلاش خواهیم کرد تا چیرو ایموبیله را در این باشگاه تبدیل به یک شخصیت مهم و کلیدی کنیم."

1470