مدیر ورزشی میلان: در حال تمدید قرارداد زلاتان هستیم

مدیر ورزشی میلان: در حال تمدید قرارداد زلاتان هستیم

خبرگزاری فوتبالی - ریکی ماسارا، مدیر ورزشی میلان، تأیید کرد که آنها برای تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ، جیانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو در حال گفتگو با ایجنت های بازیکنان هستند.

به گزارش فوتبالی، ماسارا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در پاسخ به این سوال که آیا زلاتان در میلان خواهد ماند یا نه، گفت:" ما با مینو ریولا صحبت می کنیم و سعی می کنیم این کار را در پشت صحنه انجام دهیم، هر چند که امروزه دور نگه داشتن هر مسئله‌ای از رسانه ها دشوار است. موضوعاتی وجود دارد که با هم آنها را ارزیابی خواهیم کرد، از جمله خواسته های ایبرا برای ادامه‌ی مسیرِ فوق العاده‌ای که تاکنون در میلان طی کرده است. ما همه می‌دانیم که او دوباره توانسته ارزش خود را به میلان ثابت کند."

دوناروما هم وکیلی مشترک با ابراهیموویچ دارد. ماسارا در مورد شرایط این دروازه‌بان ایتالیایی گفت:" این یک وضعیت متفاوت است، ما اطمینان داریم که می توانیم هر دو مورد را حل کنیم. دوناروما هنوز قرارداد دارد و دوست داریم آینده طولانی تری را در باشگاه میلان داشته باشد. اما زلاتان به زودی قراردادش تمام می‌شود، بنابراین این بحث ها بسیار متفاوت است."

مدیر ورزشی میلان درمورد شرایط هاکان چالهان اوغلو گفت:" یک سال از قرارداد او با باشگاه مانده است، از عملکرد او راضی هستیم. او در این فصل نشان داد که چه پتانسلی دارد. در مورد شرایط او با وکیلش گفتگو می‌کنیم."

1470