شبیخون کرونا به فوتبال اسپانیا؛ پس از رئال مادرید، سه باشگاه دیگر کرونایی شدند

شبیخون کرونا به فوتبال اسپانیا؛ پس از رئال مادرید، سه باشگاه دیگر کرونایی شدند

خبرگزاری فوتبالی - ساراگوسا اعلام کرد که یکی از اعضای تیم بزرگسالان این تیم به کرونا مبتلا شده است. این در حالیست که سویا و آلمریا هم تائید کرده بودند که اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته رئال مادرید اعلام کرد که نتیجه تست کرونای ماریانو دیاز مثبت بوده است. به نظر می رسد که موج دوم کرونا، فوتبال اسپانیا را هم در نوردیده است و شمار مبتلایان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

باشگاه ساراگوسا تمامی اعضای خود را  در انتظار تست هایش بیشتر به قرنطینه خانگی فرستاده است. امروز تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم که برخی علائم این بیماری را داشت، مثبت اعلام شد.

باشگاه ساراگوسا باید در مسابقات پلی آف صعود به لالیگا شرکت کند و به مصاف الچه برود در حالی که سویا همچنان در لیگ اروپا حضور دارد. رئال مادرید جمعه هفته آینده در حالی به مصاف سیتی می رود که ماریانو را به علت ابتلا به کرونا و قرنطینه خانگی وی در اختیار ندارد. آلمریا نیز در دیگر بازی پلی اف لالیگا رو در روی ژیرونا قرار می گیرد. به هر صورت به نظر می رسد که موج جدید کرونا در اسپانیا باعث شده تا بحرانی جدید در فوتبال این کشور ایجاد شود. به طور مثال فوئنلابرادا که می توانست در پلی آف صعود به لالیگا باشد به علت ابتلای شمار زیادی از بازیکنانش به کرونا از این مرحله حذف شده و جای خود را به الچه داده است.

4125