میلان و چلسی در جمع مشتریان هافبک جوان ختافه

میلان و چلسی در جمع مشتریان هافبک جوان ختافه

خبرگزاری فوتبالی - مارک کوکورلا، هافبک جوان ختافه، با عملکرد خوبی که در فصل 2019/20 داشت، در این تابستان مورد توجه برخی از باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از موندو دپورتیوو، در کنار بورسیا دورتموند و چلسی، میلان هم از جمله باشگاه هایی است که به مارک کوکورلا، هافبک ختافه، علاقه‌مند است. این بازیکن 22 ساله با قیمت 10 میلیون یورو توسط ختافه از بارسلونا خریداری شد، اما به نظر می رسد که در این تابستان باشگاه را به مقصد تیم های بهتر ترک خواهد کرد. به گفته‌ی رسانه های اسپانیایی به تازگی میلان هم در جمع مشتریان کوکورلا قرار گرفته است، دیگر مشتریانِ او بورسیا دورتموند و چلسی هستند. این بارِ اولی نیست که کوکورلا به میلان لینک می‌شود، در ماه های گذشته هم شایعاتی پیرامونِ او مطرح بود. به گفته‌ی رسانه های اسپانیا، چلسیِ فرانک لمپارد هم مدت هاست به دنبال جذب اوست.

ختافه در مرحله‌ی یک هشتم نهاییِ لیگ اروپا مقابل اینتر بازی خواهد کرد و این می تواند آخرین حضور کوکورلا در این باشگاه باشد. او در این فصل 45 بازی انجام داده است که در مجموع این بازی ها یک گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است.

1470