خرید گرانقیمت اینتر مخفیانه با بازیگر اسپانیایی ازدواج کرد

خرید گرانقیمت اینتر مخفیانه با بازیگر اسپانیایی ازدواج کرد

خبرگزاری فوتبالی - اشرف حکیمی بازیکن مراکشی که در تابستان با 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست و هبه عبوک بازیگر اسپانیایی از زمانی که رابطه خود را آغاز کردند به یکی از مورد توجه ترین زوج ها در حوزه سینما و هنر تبدیل شدند. این زوج به تازگی صاحب فرزندی به نام "امین" شده اند. تا امروز کسی از این که این زوج ازدواج کرده اند خبر نداشت اما بازیگر اسپانیایی که والدینی از لیبی و تونس دارد، اعلام کرد که او و اشرف مخفیانه ازدواج کرده اند.

به گزارش فوتبالی، هبه عبوک اخیرا مصاحبه ای با نشریه "اولا" داشته است و در مورد رابطه اش با بازیکن مراکشی اینتر صحبت کرد. اشرف پس از دو فصل درخشان در دورتموند در تابستان جاری با 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست تا به یکی از گران ترین نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود. حاال هبه اعلام کرده است که او و اشرف مخفیانه و با حضور تعداد بسیار کمی از نزدیکان مراسم ازدواج خود را برگزار کرده اند. در حقیقت آنها قبل از آن که فرزندشان متولد شود، با هم ازدواج کرده اند. در ماه های اخیر هبه و اشرف همیشه از پاسخ به سوالات در مورد ازدواجشان طفره می رفتند و می گفتند که "هر اتفاقی که قرار باشد بیافتد، می افتد."

بدین ترتیب اشرف و هبه قبل از آن که صاحب فرزند شوند، مراسم ازدواجشان را برگزار کنند. البته هبه می گوید که در ماه های آینده و بعد از بحران کرونا می خواهد یک جشن مجلل تر برگزار کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا در شهر جدید محل سکونت آنها یعنی میلان این مراسم برگزار خواهد شد یا جای دیگری انتخاب می شود.

4125