سوژه روز/ شباهت محرومیت انضباطی دانشگر توسط استراماچونی و مجیدی

سوژه روز/ شباهت محرومیت انضباطی دانشگر توسط استراماچونی و مجیدی

خبرگزاری فوتبالی- درآخرین روز تیرماه بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال محمد دانشگر را از تمرین آبی ها اخراج کرد تا او بعد از گذشت 8 روز همچنان در لیست سیاه باشد.

به گزارش فوتبالی، محمد دانشگر در نیم فصل اول هم پیش از دیدار با نساجی توسط آندره آ استراماچونی اخراج شده بود و سرمربی سابق استقلال، او را در اختیار باشگاه قرار داده بود.

محمد دانشگر در نیم فصل اول و 2 روز قبل از بازی با نساجی پس از شکست خوردن در فوتبال درون تیمی و کل‌کلی که با هم‌تیمی‌هایش با ناراحتی زمین تمرین را ترک کرد. این اقدام دانشگر منجر به مورد غضب قرار گرفتن از سوی استراماچونی شد و او در تصمیمی انضباطی مدافع تیمش را برای دو بازی نساجی و سپاهان کنار گذاشت او در هفته سیزدهم مقابل شهرخودرو به ترکیب اصلی استقلال بازگشت.

حالا تاریخ برای دانشگر در نیم فصل دوم همچون نیم فصل اول درحال تکرار است. دانشگر بعد از کل کل با علی کریمی و وریا غفوری، توسط مجیدی کنار گذاشته شد. 

امروز کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای مشخص کردن تکلیف او تشکیل جلسه داده است و بعید به نظر می رسد با توجه به غیبت دانشگر در تمرینات روزهای اخیر او شانسی برای حضور در لیست استقلال مقابل سپاهان داشته باشد. تنبیه انضباطی دانشگر توسط استراماچونی و فرهاد مجیدی درست در 2 بازی رفت و برگشت لیگ نوزدهم مقابل نساجی و سپاهان نکته عجیبی است که شاید برای کمتر بازیکنی در جهان رخ بدهد.

 البته دانشگر دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر پارس جنوبی جم و استقلال را که دوشنبه شب برگزار شد را هم از دست داده بود.

 همه منتظر مصاحبه محمد دانشگر پس از جلسه کمیته انضباطی هستند و او مطمئنا درباره اتفاق‌هایی که افتاده به زودی مصاحبه می کند. 

9697