هم‌تیمی‌های زیدان از او می‌گویند؛ یک نعمت برای رئال مادرید

هم‌تیمی‌های زیدان از او می‌گویند؛ یک نعمت برای رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – هم‌تیمی‌های سابق زیدان و افرادی که با او کار کرده‌اند در توصیف او حرف‌های جالبی بیان می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا در گزارشی به سراغ مهم‌ترین اظهارات هم‌بازیان زیدان طی این سال‌ها رفته است که تعدادی از آن‌ها را با هم می‌‌خوانیم.

فرناندو هیه‌رو: زیدان سطح متفاوتی داشت و جور دیگری فکر می‌کرد. از زمانی که توپ را لمس می‌کرد می‌دانستید او چقدر خوب است و چه کارهایی می‌توانست انجام دهد. زیدان همان چیزی بود که مشاهده می‌کردید و او روی دیگری نداشت. او خجالتی و ساکت بود. به شخصیت او احترام می‌گذارم.
پائولو مونترو: نمی‌شود او را دوست نداشت. او یک رهبر فوق‌العاده بود. بهترین دوست. بهترین هم‌تیمی. او غیر ممکن ترین کارها را به سادگی انجام می‌داد.
والتر ساموئل: تصویری که از او در ذهن من مانده  تصویر یک انسان آرام است که به خانواده‌اش تعهد دارد. شما از چنین بازیکنانی درس یاد می‌گیرید.
سانتیاگو سولاری: او یکی از بزرگترین بازیکنان رئال مادرید بوده است. نمی‌توانید او را با کلمات توصیف کنید. او غیر قابل مقایسه است.
الساندرو دل پیرو: در طول دوران بازی‌ام، بازیکنان بزرگی دیده‌ام. مدافعانی مثل مالدینی و کاناوارو، مهاجمانی مقل توتی و اینزاگی و... اما زیدان باورنکردنی‌ترین آن‌ها بود. زیدان فوتبال خالصی ارائه می‌داد. او آن را با یووه، رئال مادرید و تیم ملی‌اش نشان داده.
دیوید بکهام: آخرین تمرین زیدان خیلی خاص بود. در رختکن تنها بودیم و او به من گفت برای هم چیز از من ممنون است. برای اینکه هم‌تیمی او بودم.
فلورنتینو پرز: زیدان یک نعمت برای رئال مادرید است.

1101