کریم بنزما: همیشه به توپ طلا فکر می‌کنم

کریم بنزما: همیشه به توپ طلا فکر می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم رئال مادرید در گفت و گوی اینترنتی با هواداران رئال مادرید گفته همیشه به توپ طلا فکر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در یک گفت و گوی یوتیوبی با هواداران رئال مادرید گفته: توپ طلا؟ همیشه به برنده شدن آن فکر می‌کنم اما چیزی نیست که من را دیوانه کند. شما زمانی که بازیکن حرفه‌ای فوتبال هستید همیشه به توپ طلا فکر می‌کنید.

بنزما در ادامه گفت: هرگز خودم را به پستی که بازی می‌کنم محدود نمی‌کنم. چه شماره ۹ یا ۱۰ یا ۱۱ باشم یک بازیکن فوتبال هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین بازیکن در دنیا باشم. سرسخت‌ترین رقیبی که مقابلش بازی کردم؟ یک نفر وجود ندارد. آن‌ها دو نفر هستند. رافائل واران و سرخیو راموس آن دو نفر هستند که مقابل آن‌ها در تمرینات بازی می‌کنم.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید که با این تیم ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حاضر است ۴ قهرمانی لیگ قهرمانانش را با یک جام جهانی تعویض کند گفت: خیر. هرگز حاضر نیستم چنین کاری انجام دهم. حسرت هیچ چیز را نمی‌خورم و به اینکه همراه با رئال مادرید قهرمان شدم افتخار می‌کنم.

کریم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر انتخاب بهترین بازیکنی که در دنیا دریبل می‌زند گفت: نیمار! شما نمی توانید او را متوقف کنید.

1101