هم‌تیمی‌های رونالدینیو از او می‌گویند؛ همیشه از فوتبال لذت می‌برد!

هم‌تیمی‌های رونالدینیو از او می‌گویند؛ همیشه از فوتبال لذت می‌برد!

خبرگزاری فوتبالی – هم‌بازیان رونالدینیو از او خاطرات جالبی نقل می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا در گزارشی به سراغ مهم‌ترین اظهارات هم‌بازیان رونالدینیو طی این سال‌ها رفته است که تعدادی از آن‌ها را با هم می‌‌خوانیم:

پپ گواردیولا: او باشگاه را تغییر داد و کمک کرد تا عزت نفس بارسلونا بازیابی  گردد.
لوئیز انریکه: یکی از متخصصین لذت بردن از فوتبال است.
بویان کرکیچ: داستان‌های زیادی درباره او وجود دارد که فراموش نخواهم کرد. او یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده‌ام،‌ بدون آنکه بخواهم مقایسه‌ای انجام دهم. کارهایی از او دیده‌ام که تنها خودش می‌تواند انجام دهد.
لوئیز گارسیا: همیشه گفته‌ام آیمار بازیکنی بوده که او را درک کرده‌ام اما رونالدینیو کسی بوده که همیشه من را شگفت زده می‌کرد. شما نمی‌دانستید او چه کاری انجام خواهد داد. تا به حال با شخصی که مثل او غیرقابل پیش بینی باشد بازی نکرده‌ام.
اینیستا: لذت بردن او از فوتبال بی‌نظیر بود. رونالدینیو بازیکن متفاوت و تکی در تیم بود.
سرجیو سانتاماریا: مسابقاتی انجام می‌دادیم که او ۳۰ متر پشت من بود. به نظر می‌رسید او انرژی ندارد و چند شب نخوابیده است اما او بلند می‌شد و از کنار ما مانند پرنده رد می‌شد.
جرارد لوپز: یکی از داستان‌هایی که به خاطر داریم این بود که رونالدینیو در هنگام حمام می‌رقصید.
جفرسون سوارز: زمانی که به بارسلونا رفتم موهایم را مانند او بلند کردم. زمانی که او فهمید گفت چقدر شبیه من هستی! و پدرم از ما یک عکس گرفت. رونالدینیو در زمین بسیار خوشحال بود و در تمرینات هیچ کس مانند او لبخند نمی‌زد. خوشحال بودن، رمز او در موفقیت بود.

1101