سرمربی آتالانتا: احتمالا ستاره تیم مقابل پاریسن ژرمن بازی نمی‌کند

سرمربی آتالانتا: احتمالا ستاره تیم مقابل پاریسن ژرمن بازی نمی‌کند

خبرگزاری فوتبالی – جان پیرو گاسپرینی پس از برد مقابل پارما پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۲-۰ پارما را به سختی شکست دهد و خود را موقتا به رده دوم برساند هرچند که اینترمیلان با برد خود، این رتبه را پس گرفت.

جان پیرو گاسپرینی در گفت و گوی پس از بازی خود گفت: مایه شرمساری است که در لحظه مهم فصل بدون حضور بازیکنان اصلی‌مان به بازی بپردازیم. ما ماه‌ها بدون زاپاتا بازی کردیم و حالا هم ایلیچیچ را در اختیار نداریم. هر چه زمان بگذریم با حالت ناخوشایندتری به لیگ قهرمانان پای می‌گذاریم. سخت است تا او را به لیگ قهرمانان برسانیم. تیم ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و خود را با شرایط هماهنگ کرده است. سعی داریم تا تعادل متفاوتی ایجاد کنیم زیرا بازیکنانی با شخصیت‌های گوناگون داریم. مقل پاسالیچ. مثل گومز و مثل مالینوفسکی. بدون دوان زاپاتا باید تغییرات جدید لحاظ کنیم و راه جدیدی امتحان کنیم.

تیم پاریسن ژرمن هم با وجود مصدومیت امباپه پای به زمین مسابقه مقابل آتالانتا می‌گذاردو گاسپرینی اعلام کرده این مسئله باعث ناراحتی خود آتالانتایی‌ها هم شده است.
گاسپرینی در ادامه افزود: ایلیچیچ در تیم ما نقشی اساسی دارد. او تا ماه مارچ فصل بی‌نظیری داشت. هم در اروپا و هم در سری آ. عدم حضور او برای ما مثل عدم حضور دیبالا در یووه یا ایموبیله در لاتزیو است.

1101