طرح عجیب مدیر ناپولی؛ یوونتوس زیاد قهرمان شده، باید پلی آف برگزار شود!

طرح عجیب مدیر ناپولی؛ یوونتوس زیاد قهرمان شده، باید پلی آف برگزار شود!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر باشگاه ناپولی طرح عجیبی برای سری آ ارائه داده است. او اعلام کرده با برگزاری  پلی آف در سری آ می‌توان پیشرفت کرد و روند قهرمانی‌های متوالی یوونتوس که به نظر او باعث رشد فوتبال ایتالیا نمی‌شود را گرفت.

به گزارش فوتبالی،  پس از کسب نهمین قهرمانی توسط تیم یوونتوس، آئوریلیو دی لورنتیس، مدیر پرحاشیه تیم ناپولی اعلام کرده در حال مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره طرح پلی آف در لیگ ایتالیاست.

طرح پلی آف در فوتبال ایتالیا در زمان شیوع کرونا و احتمال تعطیلی فوتبال، در پی اعلام قهرمان در رسانه‌ها مطرح شد که با توجه به برگزاری مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به صورت تورنمنت حذفی، پیگیری‌های آن انجام نشد. دی لورنتیس در این زمینه گفته: در حال صحبت با فدراسیون هستیم تا با طرح پلی آف، یک‌ نواختی و استمرار در قهرمانی را بشکنیم.

دی لورنتیس این مسئله را در صحبتی تلفنی با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح کرده و منطور او پاره کردن نوار قهرمانی‌های متوالی یوونتوس در لیگ ایتالیا با برگزاری پلی آف بوده است. این مدیر ایتالیایی که سابقه فعالیت سینمایی هم داشته همواره با استدلال‌ها و حرف‌های عجیبش در رسانه‌ها مشهور شده است.

یوونتوس اخیرا توانسته نهمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را به دست آورد که این مسئله بدین معناست که این تیم تورینی بیش از ۳۰۰۰ هزار روز قهرمان فوتبال در کشور ایتالیا است.

1101