پرتغالی‌ها در لیگ قهرمانان از یوونتوس حمایت می‌کنند!

پرتغالی‌ها در لیگ قهرمانان از یوونتوس حمایت می‌کنند!

خبرگزاری فوتبالی – حضور رونالدو در تیم یوونتوس باعث می‌شود رونق اقتصادی در کشور پرتغال (میزبان مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا) بیشتر شود و پرتغالی‌ها هم از تیم یوونتوس حمایت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی به بعد لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به نفع هر تیمی نباشد، به سود یوونتوس است. البته اگر آن‌ها بتوانند از سد لیون بگذرند و خود را به لیسبون برسانند.

پرتغال کشور فوتبال دوستی است و علاقه مندان زیادی در این کشور حضور دارند. با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ادامه روند سرایت بیماری، طبق تصمیم فیفا قرار شد دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به بعد لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیسبون برگزار شود. چیزی که یک «موهبت» برای پرتغالی‌ها لقب گرفته است.

دنیل سا، مدیر IPAM (موسسه مارکتینگ پرتغال) با اعلام اینکه برگزاری مسابقات ۵۰ میلیون یورو به پرتغال سود می‌رساند گفته: باور داریم بیش از ۱۵ هزار هوادار، بدون بلیت کنار هم، ۱۲ روز جمع می‌شوند و در کنار هم از تورنمنت لذت می‌برند. تاثیر رونالدو؟ او بازیکن بزرگی است و یک برند در کشور پرتغال محسوب می‌شود. به همین دلیل هواداران پرتغالی، از تیم یوونتوس حمایت می‌کنند. بنابراین تصور می‌کنم این مسئله باعث افزایش توجه به فوتبال در پرتغال و تاثیر مثبت اقتصادی شود. مردم خیلی خوشحال هستند که بهترین بازیکنان دنیا برای ۱۲ روز در کشورشان حضور پیدا می‌کنند.

1101