کونته: قرار گرفتن در جایگاه دوم آسان تر از آوردنِ مسی است

کونته: قرار گرفتن در جایگاه دوم آسان تر از آوردنِ مسی است

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ناپولی معتقد است که انتظارات اینتر از او بیش از این هاست.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از بازی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" می دانم که از من انتظارات زیادی وجود دارد، اما هر آنچه که من لمس می کنم بلافاصله به طلا تبدیل نمی‌شود. ما با تیمی قدرتمند روبرو شدیم، تیمی که همانطور که قبلاً گفتم در سال‌های اخیر یوونتوس را به دردسر انداخته و پر از بازیکنان عالی است. بنابراین اینتر برای عملکرد خوبش شایسته‌ی تحسین است. بعد از اینکه آتلانتا در بازی خود مقابل پارما پیروز شد، کارِ ما دشوار تر شد چرا که مجبور به پیروزی بودیم. این‌ها موقعیت های مهمی هستند زیرا ما باید به حضور در چنین شرایطی عادت کنیم که فشار سایر تیم ها را احساس کنیم. در این بازی تیمی خوب نشان دادیم و من از بازیکنانم راضی‌ام."

آنتونیو کونته درمورد رقابتی که با آتلانتا بر سر جایگاه دومی دارد گفت:" آتالانتا در چند سال گذشته با جان پیرو گاسپرینی کارهای بسیار خوبی انجام داده است. فصل به فصل در حال رشد هستند، بازیکنانی را دارند که می‌توانند هر لحظه بازی را در سری آ یا لیگ قهرمانان اروپا تغییر دهند. این یک آزمایش خوب برای ما خواهد بود که ببینیم اکنون در کجا ایستاده ایم و به نظرم این رقابتی عالی برای پایان دادن به سری آ است."

مربی ایتالیایی در ادامه گفت:" می دانم كه حضور من انتظارات زیادی را ایجاد می كند و این می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد. ممکن است مردم فکر کنند که در لحظه ورودِ من، آنچه را که لمس می کنم به طلا تبدیل می شود. این اتفاق در گذشته رخ داده است، اما این بدان معنا نیست که همیشه این چنین خواهد بود. وقتی برخی از مردم دروغ می گویند یا سعی می کنند همه چیز را به شکلی مشخص قاب بندی کنند، به همه ضرر می‌رسانند."

کونته درمورد شایعات پیوستن لئو مسی به اینتر گفت:" فکر می کنم این سناریو غیرممکن است، من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم، زیرا آن‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند، می توانم این را تضمین کنم. بدست آوردن جایگاه دوم آسان تر از آوردن مسی به اینتر خواهد بود."

1470