گتوزو: فاقد روح هستیم/ بارسلونا خیلی با اینتر متفاوت است

گتوزو: فاقد روح هستیم/ بارسلونا خیلی با اینتر متفاوت است

خبرگزاری فوتبالی - جنارو گتوزو پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل اینتر معتقد است که تیمش بی روح بازی کرده و آن‌ها باید بتوانند گل بزنند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در سن سیرو 60 درصد مالکیت توپ داشت اما موفق به گلزنی نشد، موضوعی که خشم گتوزو را بر انگیخت. او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"شما باید توپ را درون دروازه قرار دهید. اگر پنج یا شش موقعیت داشته باشید و آن‌ها را گل نمی‌کنید، مطمئناً به دردسر افتاده‌اید. به نظرم از چهار بازی مقابل اینتر در این فصل ،در سری آ و کوپا ایتالیا، این بهترین عملکرد ما بود. فرصت های گلزنی بی شماری ایجاد کردیم، رویکردی متفاوت نسبت به بازی داشتیم، اما این به حساب نمی‌آید. 

گتوزو درباره‌ی رویارویی با بارسا و تفاوتش با اینتر گفت:" بارسلونا تیم کاملاً متفاوتی است، زیرا اینتر بسیار فیزیکی و پرخاشگر است، در حالی که بارسا خیلی بهتر از اینتر بازی می کند. باید روی خودمان کار کنیم، چرا که می‌توانیم فرصت گلزنی را ایجاد کنیم، اما فاقد روح هستیم. ما دو گل خوردیم و از موقعیت هایی که ایجاد ‌می‌کردیم دست بر نداشتیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم، این ناشی از کمبود روحیه است. ما قبلا آن را داشتیم، اخیراً آن را گم کرده ایم و باید آن را برگردانیم. کیفیت، در مرور زمان بدست می آید، اینگونه نیست که بتوانید در مدت چند روز روحیه‌ی خود را روشن و خاموش کنید، ما باید هرچه سریع تر آن را به دست آوریم، این کافی نیست. در این فصل به پایین صخره رسیدیم، دوباره مشکلات را پشت سر گذاشتیم و در کوپا ایتالیا عملکرد خوبی داشتیم."

سرمربی ناپولی درمورد بازی افزود:"  انگار که ما در 10 دقیقه اول درون زمین نبودیم، از جدیت کمی برخوردار بودیم و نمی توانستیم فشار اینتر را تحمل کنیم. پس از آن، واکنش تیم را دوست داشتم، دائماً در نیمه‌ی زمین حریف باقی می ماندیم و دست از ایجاد موقعیت بر نمی‌داشتیم. ميليک بازي خوبي نداشت، امشب انتظار بیشتری از او داشتم."

گتوزو درمورد قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و اشباعِ ناپولی برای موفقیت در این فصل گفت:" درست است که ما یک جام را به دست آوردیم، اما وقتی به آن نگاه می‌کنم احساس رضایت می کنم و به من انگیزه می‌دهد. نمی خواهم دیگران را سرزنش کنیم، باید به عنوان یک تیم فکر کنیم."

مربی ایتالیایی درمورد شرایط خوزه کایخون، مرتنس و لورنزو اینسینیه برای بازی با بارسلونا گفت:"هنوز 12-13 روز تا بازی با بارسلونا مانده است، ما یک بازی دیگر قبل از آن داریم و بعد خواهیم دید چه می‌شود. بدیهی است که این سه بازیکن چندین گل به ثمر رسانده‌اند و نقش مهمی دارند، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

1470