دلیل ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا؛ مهمانی‌های بدون ماسک در تعطیلات

دلیل ابتلای مهاجم رئال مادرید به کرونا؛ مهمانی‌های بدون ماسک در تعطیلات

خبرگزاری فوتبالی - ماریانو دیاز مهاجم رئال مادرید به علت ابتلا در حال حاضر به قرنطینه رفته است و شاید در ادامه فصل برای رئال مادرید بازی نکند.

به گزارش فوتبالی، ابتلای ماریانو به کرونا در تعطیلات یک هفته ای بازیکنان رئال مادرید بعد از قهرمانی لالیگا ایجاد شده است. ماریانو که به همراهی برخی از دوستانش به زادگاهش بارسلونا برای سپری کردن تعطیلات سفر کرده بود، به نظر می رسد که به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به کرونا مبتلا شده است.

در حقیقت برنامه تلویزیونی "جوگونز" در اسپانیا تصاویری از ماریانو در تعطیلات منتشر کرده است که در بسیاری از این تصاویر ماریانو در میان گروه زیادی از افراد دیده می شود که خبری هم از رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن نیست. در واقع ماریانو که به نوعی باید به عنوان شخصیتی مشهور الگوی جامعه باشد انگار چندان هم کرونا را جدی نگرفته بود که البته چوبش را خورد.

البته این مهاجم در ویدیویی اعلام کرده است که حالش خوب است و از هوادارانش خواسته تا نگران نباشند چرا که هم او و هم خانواده اش حال خوبی دارند و خودش در خانه مراحل درمان را طی می کند. ماریانو قطعا بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را از دست می دهد و تا زمانی که دو تست پیاپی وی در عرض 24 ساعت منفی نشوند، حق بازگشت به تمرین را نخواهد داشت.

4125