دو پدیده 17 ساله فوتبال ترکیه در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

دو پدیده 17 ساله فوتبال ترکیه در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - مطبوعات ترکیه گزارش دادند که رئال مادرید برای خرید دها ساری احمد محصول آکادمی تیم استانبول باشاک شهیر و احسان افه چالیش از تیم بولو اسپور از لیگ دسته دو ترکیه به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، دها ساری احمد و احسان افه قرار است که در روزهای آینده به اسپانیا سفر کنند و در تمرینات تیم جوانان رئال مادرید شرکت کنند. رئال مادرید قرار است که مبلغی برای خرید این دو بازیکن به باشگاه های بولو اسپور و باشاک شهیر بپردازد.

احسان افه چالیش دروازه بانی 17 ساله است که از سال 2013 در آکادمی بولو اسپور حضور دارد. چالیش در این فصل در تیم زیر 17 سال بولو اسپور عضویت داشته است. دها ساری احمد نیز در سال 2003 متولد شده و محصول آکادمی بولو اسپور است. او در تیم گنچلربیرلیغی و باشاک شهیر بازی کرده است. دها ساری احمد در خط هافبک بازی می کند اما توان حضور در پست وینگر و دو جناح را هم دارد. ساری احمد چهار بازی در تیم زیر 16 سال ترکیه داشته و یک گل زده است.

البته هنوز باشگاه رئال مادرید صحت و سقم خرید این دو بازیکن را تایید نکرده است اما آنها می توانند اولین بازیکنان ترکیه ای از زمان آلتین توپ باشند که در رئال مادرید بازی می کنند. البته بازیکنانی نظیر اوزیل و شاهین هم با اصالتی ترکیه ای در رئال بازی کردند اما آنها در تیم ملی آلمان عضویت داشتند.

4125