هافبک سابق بایرن مونیخ احیا می‎شود؟/ پیشنهاد 70 میلیونی برای رناتو

هافبک سابق بایرن مونیخ احیا می‎شود؟/ پیشنهاد 70 میلیونی برای رناتو

خبرگزاری فوتبالی - از سال 2016 که رناتو سانچز به جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا رسید، ستاره پرتغالی نتوانسته آن طور که باید و شاید مسیر پیشرفت خود را طی کند. این هافبک جایزه بهترین جوان فوتبال اروپا را کسب کرد، جایزه ای که پیش از این نصیب بازیکنانی نظیر فابرگاس، آگوئرو و استرلینگ هم شده بود. البته بازیکنانی همچون اندرسون، بالوتلی، گوتزه و پاتو هم جایزه پسر طلایی را بردند اما مسیر فوتبالشان زیاد موفق نبود.

به گزارش فوتبالی، رناتو هنوز 22 ساله است و بخش مهمی از فوتبالش پیش رویش است اما از زمانی که بنفیکا را ترک کرد، روند جالبی نداشته است. او در بایرن به 2000 دقیقه هم نرسید تا مجبور شود قرضی به سوانزی برود.  در لیگ انگلیس موفق نبود و با 20 میلیون یورو به لیونل پیوست یعنی 15 میلیون یورو کمتر از مبلغی که باواریایی ها برای خریدنش هزینه کرده بودند.

رناتو در فرانسه بیشتر بازی کرد و به همین خاطر دوباره مشتریانی پیدا کرده است. جرارد لوپز مدیر لیل گفته است که این بازیکن پیشنهادهایی دریافت کرده است:" پیشنهادهایی با بیش از 70 میلیون یورو برای رناتو سانچز داریم اما جدا نخواهد شد. برای ما مسائل ورزشی در اولویت هستند. چند باشگاه لیگ فرانسه هستند که پیشنهاد 70 میلیونی برای یک بازیکن را رد می کنند؟ به جز پی اس جی هیچ کسی این کار را نمی کند."

البته این ادعای مدیر لیل تا حدودی غیرقابل باور است چرا که رناتو در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت فقط 16 میلیون یورو قیمت دارد. این بازیکن در زمانی که در مسیر جدایی از بایرن بود با پیشنهاد پی اس جی مواجه شده بود.

4125