هواداران تیم بکام خواستار خرید فالکائو شدند

هواداران تیم بکام خواستار خرید فالکائو شدند

خبرگزاری فوتبالی - در فروشگاه های باشگاه اینترمیامی پیراهن هایی با نام فالکائو به چشم می خورد. هواداران تیم آمریکایی خواستار خرید این بازیکن کلمبیایی هستند. در حال حاضر تیم تحت مالکیت بکام پیشنهاد رسمی نداده اما به نظر می رسد که حضور در لیگ آمریکا یک گزینه محتمل برای ال تایگره باشد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید فعلا به گزینه ای جز ماندن در گالاتاسرای فکر نمی کند اما باشگاه ترکیه ای به پیشنهادها گوش می دهد چرا که می خواهند از پرداخت دستمزد فالکائو راحت شوند و به همین خاطر به دنبال فروختن وی هستند. 

رادامل فالکائو با وجود فصلی مملو از مصدومیت آقای گل گالاتاسرای بود. ملی پوش کلمبیایی فقط در 16 تا از 34 بازی فصل در لیگ ترکیه حضور داشت. مهاجم سابق اتلتیکو از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شده بود و فقط 1110 دقیقه بازی کرد  و در بازیهایی که به میدان رفت، میانگین 69 دقیقه در هر بازی را داشت. فالکائو در نیمی از بازیهای مرحله گروهی چمپیونزلیگ برای گالاتاسرای حضور نداشت و در جام حذفی ترکیه نیز سه بازی داشت که یک گل به ثمر رساند. با این وجود مهاجم کلمبیایی با یازده گل به آقای گل گالاتاسرای در لیگ ترکیه تبدیل شد. نکته جالب دیگر در مورد فالکائو این است که هرگز نشده که او گل بزند  و تیمش ببازد. در حقیقت در هشت بازی بازیکن کلمبیایی گل زده که گالاتاسرای در این بازیها شش برد و دو تساوی کسب کرده است.

4125