واکنش وکیل اوزیل به شایعه پیوستنش به فنرباغچه

واکنش وکیل اوزیل به شایعه پیوستنش به فنرباغچه

خبرگزاری فوتبالی - ارکوت سوغوت، وکیل مسعود اوزیل هافبک آرسنال گفت که این بازیکن آلمانی فصل آینده هم قطعا در لندن خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، سوغوت به شایعات در مورد جدایی اوزیل واکنش نشان داد و گفت:" به نظرم نظر اوزیل عوض نشده است. او تا تابستان 2021 در آرسنال می ماند چرا که فقط یک سال از قراردادش مانده است. چیزی برایش عوض نشده است و بازیکن آرسنال محسوب می شود."

البته وکیل اوزیل گفته است که این بازیکن در سال 2021 گزینه های مختلفی نظیر حضور در لیگ ترکیه را دارد. وی اظهار داشت :" اوزیل در سال 2021 به احتمال 90 درصد در آرسنال جدا خواهد شد و به باشگاهی دیگر می رود. می تواند در آسیا یا آمریکا بازی کند. قطعا این اتفاق امکان پذیر است. ترکیه هم یک گزینه برای اوست."

بازیکن اسبق رئال مادرید در این فصل در آرسنال انتظارات را برآورده نکرد. مسعود 23 بازی داشت که فقط یک گل زد و سه پاس گل داد. این بازیکن بعد از کرونا بازی نکرد. او مجموعا 184 بازی در تیم شمال لندنی در هفت سال داشته که 33 گل زده و 58 پاس گل داده است. مطبوعات ترکیه ادعا کرده بودند که فنرباغچه با پیشنهادی اغواکننده به سراغ جذب اوزیل از آرسنال خواهد رفت و حاضرند تا به این بازیکن سالی سه میلیون یورو دستمزد بدهند که در سطح لیگ ترکیه مبلغ قابل توجهی است.

4125