ماروتا: هیچ مذاکره‌ای با مسی صورت نگرفته

ماروتا: هیچ مذاکره‌ای با مسی صورت نگرفته

خبرگزاری فوتبالی - جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر میلان، در مورد مذاکرات اینتر برای الکسیس سانچز و ساندرو تونالی صحبت کرد و شایعات مذاکره‌ی اینتر با مسی را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، ماروتا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" آنتونیو کونته در زمینه ارتقاء سطح کیفی تیم کارهای بسیار خوبی انجام داده است اما ما باید با خوش بینی و آگاهی به آینده نگاه کنیم. باید به پیشرفتمان ادامه دهیم."

مدیر ورزشی اینتر میلان درمورد شرایطی که برای الکسیس سانچز پیش آمده گفت:" کار ساده ای نیست ، او قراردادی دو ساله با منچستر یونایتد دارد، بنابراین باید وضعیت را ارزیابی کنیم. شرم آور است که نتوانیم به توافق برسیم، زیرا ما برای بازی های خود در لیگ اروپا، الکسیس سانچز را می‌خواهیم."

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه اینتر در یک قدمی توافق با باشگاه برشا برای خرید هافبک این تیم،ساندرو تونالی، است. ماروتا در این باره گفت:"ما با ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا، رابطه بسیار خوبی داریم، اما هیچ وقت درباره این بازیکن صحبت نکرده ایم. طبیعتا بسیاری از باشگاه های بزرگ نیز مانند ما به جذب تونالی علاقه دارند، اما هنوز نمی‌توان گفت که ما در مذاکره هستیم."

ماروتا درمورد شایعاتی که پیرامون تلاش های اینتر برای جذب لئو مسی وجود دارد، گفت:" با وجود مقررات مربوط به مسائل مالی، ما باید با ثبات باشیم. باید در سری آ قهرمان شویم تا دستمان باز تر شود. این بحث در مورد حق پخش تلویزیونی نیز هست، اما همچنان باید ارزیابی کنیم که چه بازیکنانی را بفروشیم و چه نام‌هایی می‌توانند باعث ارتقای برند اینتر شوند."

1470