خرید بازیکن رویایی منچستریونایتد 88 میلیون یورو هزینه دارد

خرید بازیکن رویایی منچستریونایتد 88 میلیون یورو هزینه دارد

خبرگزاری فوتبالی - جک گریلیش 24 ساله یکی از بازیکنان پرطرفدار فوتبال انگلیس در نقل و انتقالات تابستانی است. ستاره استون ویلا مدتهاست که مورد توجه منچستریونایتد قرارداد دارد اما خرید وی آسان نیست.

به گزارش فوتبالی، مالکان استون ویلا روی گریلیش قیمت بالایی گذاشته اند : هر تیمی بخواهد این بازیکن را از ویلاپارک خارج کند باید 88 میلیون یورو بپردازد. مالک مصری استون ویلا خیلی سخت بازیکنانش را از دست می دهد چرا که این باشگاه مشکل مالی ندارد و به همین خاطر تمایلی به فروش ستارگانش ندارد.

گریلیش بیشتر در پست بال چپ بازی می کند اما توان حضور در پست های مختلف هجومی را دارد. او در این فصل نه گل به ثمر رساند و به بقای استون ویلا کمک کرد. گریلیش به تیم استون ویلا وفادار است اما به نظر می رسد در سن 24 سالگی زمانش رسیده تا در تیم بزرگ تری بازی کند، به خصوص که منچستریونایتد هم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. شیاطین سرخ به مهمترین تورنمنت اروپا برگشته اند و می خواهند ترکیب تیمشان را تقویت کنند.  به هر صورت اگر تیم سولشر به دنبال خرید گریلیش باشد باید به شدت دست به جیب شود و مبلغ قابل توجهی را هزینه کند. آنها شاید مجبور به فروش ستارگانی نظیر پوگبا شوند تا بتوانند پول خرید گریلیش را جور کنند.

4125