فان باستن: دلیخت در رئال مادرید و بارسلونا چیزهای بیشتری یاد می‌گرفت

فان باستن: دلیخت در رئال مادرید و بارسلونا چیزهای بیشتری یاد می‌گرفت

خبرگزاری فوتبالی - مارکو فان باستن اسطوره میلان و تیم ملی هلند در دهه 90 میلادی در مصاحبه با زیگو اسپورت، کانال تلویزیون هلند در مورد ماتیس دلیخت در اولین فصل حضورش در یوونتوس صحبت کرد. این بازیکن در تابستان گذشته از باشگاه های مختلفی پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به آژاکس ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق فوتبال هلند در مورد شرایط دلیخت صحبت کرد. این بازیکن به ترکیب اصلی یوونتوس رسید و توانست اسکودتو را ببرد اما فان باستن اعتقاد دارد که انتخاب یوونتوس توسط وی تصمیم اشتباهی بوده است. وی اظهار داشت:"فکر نمی کنم که فصل دلیخت در یوونتوس بهتر از فصلش در آژاکس بوده باشد. بدشانس بود که مصدومیت های کیلینی باعث شد تا زیاد در کنارش بازی نکند. بونوچی نیز بازیکنی نیست که به دنبال فوتبال منظم باشد و آن طور که باید و شاید به بازی ماتیس نظم نداد. کیلینی می توانست این کار را انجام بدهد. دلیخت می توانست در بارسلونا، رئال مادرید یا منچسترسیتی چیزهای بیشتری یاد بگیرد و در تورنمنت جذاب تری نسبت به فوتبال ایتالیا بازی کند.

البته خیلی بعید است که یوونتوس راضی به فروش دلیخت شود و اخیرا در مقابل پیشنهادها برای فروش وی 150 میلیون یورو طلب کرده بودند.

4125