ژاوی: مسی قطعا در جام جهانی 2022 بازی می‌کند/ در حال حاضر قرنطینه هستم

ژاوی: مسی قطعا در جام جهانی 2022 بازی می‌کند/ در حال حاضر قرنطینه هستم

خبرگزاری فوتبالی - ژاوی، ستاره سابق بارسلونا اطمینان دارد که لیونل مسی به دلیل قدرت بدنی و حسِ رقابتی که دارد، قطعاً در جام جهانی 2022 قطر بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی که از سال 2004 تا سال 2015 کنار مسی در تیم بارسلونا بازی کرده است، در حال حاضر مربیگری تیم السد قطر را برعهده دارد و مطمئن است که لئو مسی در جام جهانی 2022 که در قطر برگزار می‌شود، حاضر خواهد بود. ژاوی در مصاحبه با مارکا گفت:" از نظر من لئو تا وقتی که بخواهد می‌تواند بازی کند. از نظر جسمی، او سریع و قوی است، او روحیه‌ای رقابت طلب دارد و بسیار قدرتمند است. شک ندارم که او در جام جهانی 2022 بازی خواهد کرد."

ژاوی درمورد شایعاتی که اخیرا پیرامون مربیگری در بارسلونا و نشستن بر جای کیکه ستین وجود دارد، گفت:" من پنهان نمی شوم و همیشه گفته ام که هدف اصلی من بارسا است. اینجا خانه من است و این یک رویا خواهد بود. اما اکنون روی السد متمرکز شده ام و منتظر فصل جدید هستم. زمان حضور برای بارسا در آینده فراهم خواهد بود اما اکنون کیکه ستین سرمربیِ این تیم است و من برای آن ها آرزوی موفقیت می‌کنم. گاهی اوقات بارسا خیلی خوب بازی می کند، ولی از نظر برخی این کافی نیست، اما من ایده ستین را دوست دارم، او چه در بارسا و چه در تیم های قبلی خود تسلط داشته و می‌تواند یک بازی جذاب را رقم بزند. گاهی اوقات خوب بازی کردن و نتیجه گرفتن امکان پذیر نیست زیرا رقیب این کار را برای شما دشوار می کند. قطعا ما بازی های خیلی خوبی از بارسا با ستین دیده ایم."

ژاوی درمورد مثبت شدن تست کرونایش گفت:"حالم خوب است گرچه در قرنطینه هستم اما می خواهم به زودی تمریناتم را آغاز کنم. ویروس کرونا آسیب زیادی به باشگاه ها و بازیکنان زده و باید سازماندهی مجددی برای همه چیز صورت بگیرد."

1470