لینگارد: کریستیانو رونالدو، مایکل جردنِ فوتبال است

لینگارد: کریستیانو رونالدو، مایکل جردنِ فوتبال است

خبرگزاری فوتبالی - جسی لینگارد، بازیکن منچستر یونایتد، کریستیانو رونالدو را به ستاره‌ی سابق دنیای بسکتبال، مایکل جردن تشبیه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مقایسه بازیکنان در تمام زمینه های ورزشی دشوار است چرا که مهارت هایی که در ورزش های مختلف وجود دارد، متفاوت است. در بسکتبال مایکل جردن از اسطوره های این ورزش به شما می‌رود. فراتر از بسکتبال، مایکل جردن یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ نیز به حساب می آید. لینگارد در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال هم بازیکنی مثل مایکل جردن وجود دارد، گفت :" باید بگویم کریستیانو رونالدو. او هر کاری که در دوران حرفه‌ای خود انجام داده است. او در باشگاه های زیادی بوده و جام های بسیاری کسب کرده است. من معتقدم او نمادی واقعی از مایکل جردن در فوتبال است."

بازیکن انگلیسیِ منچستر یونایتد در ادامه افزود:" وقتی کریستیانو رونالدو برای اولین بار به منچستر یونایتد آمد، من 11 یا 12 سال داشتم. ما یک دی وی دی مهارت داشتیم و مهارت های او در آن به ما آموزش داده می‌شد. این اولین باری بود که او را دیده بودم. در آن زمان او خیلی جوان و لاغر بود. من چند بار با او بازی کردم. یک بازی در پیش فصل بود. شما می توانید مهارت ها و ویژگی هایی را که او به فوتبال اضافه کرده است ببینید."

1470