پله: کریستیانو رونالدو یک ورزشکار مدرن است

پله: کریستیانو رونالدو یک ورزشکار مدرن است

خبرگزاری فوتبالی - پس از قهرمانی یوونتوس در سری آ با عملکرد خوبِ کریستیانو رونالدو، پله، اسطوره‌ی برزیلی دنیای فوتبال، رونالدو را یک ورزشکار مدرن خواند.

به گزارش فوتبالی، پله در گذشته از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یاد کرده بود و اکنون پس از دومین قهرمانیِ رونالدو در سری آ، دوباره زبان به تمجید از او گشوده است. بیانکونری برای نهمین بار پیاپی است که قهرمان لیگ ایتالیا می‌شود. حضور رونالدو در تورین به تقویت یوونتوس کمک کرده است، برنده‌ی پنج توپ طلا هنوز در سن 35 سالگی آنچنان افت نکرده است.

پله در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" کریستیانو یک ورزشکار مدرن است که به همه نشان می دهد که موفقیت همیشه به افرادی که اختصاص دارد که آنچه انجام می‌دهند را دوست دارند. من همچنین می‌خواهم قهرمانی یوونتوس در سری آ را به هموطنانم داگلاس کاستا، الکس ساندرو و دانیلو تبریک بگویم. آن ها کار بزرگی انجام دادند."

پله در این سال‌ها بار ها از کریستیانو رونالدو تعریف کرده است. او چندی پیش گفته بود:" امروز بهترین بازیکن جهان کریستیانو رونالدو است. من فکر می کنم او بهترین است، زیرا او با ثبات تر است ، اما مطمئناً نمی توانید مسی را فراموش کنید، اما او یک مهاجم نیست."

1470