حضور زلاتان در مراسم رونمایی از لباس جدید میلان

حضور زلاتان در مراسم رونمایی از لباس جدید میلان

خبرگزاری فوتبالی - کیت جدید میلان برای فصل 2020/21 رونمایی شد و زلاتان ابراهیموویچ هم در این مراسم رونمایی حضور داشت. میلان پس از رونمایی رسمی از لباس، کیت جدید پوما را مقابل کالیاری در تاریخ 2 اوت خواهد پوشید.

به گزارش فوتبالی، در ویدئوی رسمی که توسط باشگاه میلان منتشر شده، آلسیو رومانیولی، هاکان چالهان اوغلو، تئو هرناندز و زلاتان ابراهیموویچ حضور دارند. حضور ابراهیموویچ در این ویدئو باعث گمانه زنی هایی در رسانه های ایتالیایی شده، که می گویند این ممکن است نشانه‌ای برای تمدید قرارداد و حضور او در جمع روسونری ها برای فصل آینده باشد. در بیانیه رسمی باشگاه میلان آمده است:" پوما کیت جدید آث میلان را ارائه می دهد، لباسی که توسط تیم اول مردان، تیم اول زنان و تیم های جوانان در فصل 2020/21 پوشیده خواهد شد."

در ادامه‌ی بیانیه‌ی رسمی باشگاه میلان نوشته شده:" این کیت الهام گرفته از ظرافت و عظمت شهر میلان، با این ساختمان‌ها و معماری باشکوه است."

گفتنی است که در حال حاضر هنوز باشگاه میلان به طور رسمی قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را تمدید نکرده است اما با ماندن استفانو پیولی احتمال اینکه در روز های آینده خبر رسمی تمدید قرارداد به گوش برسد، زیاد خواهد بود. زلاتان چند روز پیش با وکیلش، مینو رایولا، در شهر مونت کارلو دیدار کرده بود.

1470