پیولی: ایبرا به ما راه حل هایی داد که نداشتیم

پیولی: ایبرا به ما راه حل هایی داد که نداشتیم

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی میلان، استفانو پیولی، پیش از بازی فردای میلان قابل سمپدوریا، از دو بازیکن تیمش یعنی زلاتان ابراهیموویچ و سیمون كیائر تمجید كرده است.

به گزارش فوتبالی، سیمون کیائر و زلاتان ابراهیموویچ هر دو از ژانویه به میلان آمده بودند. روسونری اکنون در سری آ در جایگاه ششم قرار دارد و چهار امتیاز با رم که در رده‌ی پنجم است. فاصله دارد. پیولی می‌داند که ابراهیموویچ در ماه های اخیر چه اهمیتی، هم درون زمین و هم بین بازیکنان، داشته است. استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" ایبرا ما را از بسیاری جهات درون زمین بهتر کرد، او به ما راه حل هایی داد که ما نداشتیم. ایبرا از نظر جسمی و فنی از اهمیت مهمی برخوردار است. او فضای زیادی را برای هم تیمی های خود ایجاد می کند. با توجه به شخصیتش، او قطعاً تعیین کننده بود."

همانطور که زلاتان در ژانویه به میلان آمد، سیمون کیائر هم از سویا به جمع روسونری ها پیوست، این بازیکن 31 ساله از آن زمان تاکنون 13 بازی در سری آ انجام داده است و همکاری خوبی با رومانیولی دارد. پیولی درباره‌ی او گفت:" کیائر خوب کار می کند، او یکی دیگر از بازیکنانی بود که در ژانویه به ما پیوست و کمک مهمی به تیم کرد."

1470