آذری: رفتار داور دیدار برابر نساجی توهین‌آمیز بود

آذری: رفتار داور دیدار برابر نساجی توهین‌آمیز بود

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رفتار داور بازی این تیم با نساجی مازندران گلایه کرد و گفت: نگران قضاوت‌های پنج دیدار باقی‌مانده خود در لیگ برتر هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سعید آذری در خصوص شکست شب گذشته فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران آن‌هم در شرایطی که تیمش از نساجی تا اواخر بازی پیش بود، گفت: ما تا دقیقه ۶۸ از حریف پیش بودیم اما سه گل دریافت کردیم و بازی را باختیم.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری این دیدار و انتقادهایی که در این خصوص مطرح می‌شود، اظهار داشت: هر حرفی که من می‌زنم براساس نقطه نظر کارشناسان است. اکرمی داور بازی بازیکن ما را سختگیرانه اخراج کرد و از آن به بعد شرایط بازی عوض شد. ضمن اینکه مهاجم نساجی را که با حرکت تکواندو بازیکن ما را زد، اخراج نکرد و یک پنالتی کاملا اشتباه به سود نساجی گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: وقتی ۱۰ نفره شدیم کار سخت شد، زمانی که هدیه به یک تیم در زمین داده می‌شود آن تیم هدیه را پس نمی‌فرستد. نساجی از ۱۰ نفره شدن ما استفاده کرد و پیروز شد. ما نشان دادیم تیم بزرگی هستیم که تا دقیقه ۷۰ با دو گل در زمین حریف پیش بودیم. تمام تلاش ما این است تا در پنج بازی بعد این نتیجه را جبران کنیم.

آذری در خصوص حواشی و جنجال‌هایی که در این بازی وجود داشت، عنوان کرد: شروع جنجال‌ها توسط داور بود. تا زمانی که داور عادی سوت می‌زد از طرف تیم حریف روی او فشار بود و خیلی داد و فریاد می‌زدند. از نماینده فدراسیون هم گله دارم و می‌گویم. او بسیار ضعیف بود، در حالی که قرار بود هیچ هواداری در ورزشگاه نباشد پشت نیمکت نساجی تعدادی هوادار حضور داشتند و تعدادی هم از پشت بام‌های مجاور تیم را تشویق می‌کردند، البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ما باختیم.

 وی خاطرنشان کرد: رفتار اکرمی به عنوان داور بازی، در زمین با بازیکنان بسیار توهین‌آمیز بود. او طوری با بازیکنان برخورد می‌کند که انگار تافته جدا بافته است، داور باید وظایف خود را به خوبی در زمین انجام بدهد و بداند که بازیکنان رعیت او نیستند که با پشت دست آنها را کنار بزند. اگر چنین رفتاری را در یک بازی بین المللی انجام بدهد سریع از فهرست بین المللی خارج می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در نهایت سهمیه آسیایی را کسب کند؟ گفت: ما فقط به فکر پیشرفت کردن هستیم حالا باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی شب گذشته با دو گل از حریف جلو بودیم باید حواسمان جمع می‌بود که ممکن است داور تحت فشار قرار بگیرد و اشتباهات سهوی داشته باشد. ما باید در پنج بازی آینده خودمان حرفه‌ای فکر و رفتار کنیم.

آذری گفت: به رییس کمیته داوران گفته‌ام که از ۵ بازی آینده تیم خود می‌ترسم. نگرانم که مانند بازی با نساجی ما را سلاخی کنند. اگر این طور است که ما بیرون بنشینیم! آقایان داور باید در بازی‌های حساس آینده حواسشان به ما باشد، هرچند ما تمام امیدمان به ساق‌های خودمان است اما نمی‌توانیم هزینه اشتباهات داوران دیدارهای بعدی را بدهیم. هر چه بود ما از داور بازی شکایت کردیم و از کمیته انضباطی می‌خواهیم که شکایت ما را دقیق بررسی کند.

4731