شوخی دنی آلوز با مسی؛ به خاطر تو نزدیک بود پایم بشکند!

شوخی دنی آلوز با مسی؛ به خاطر تو نزدیک بود پایم بشکند!

خبرگزاری فوتبالی – دنی آلوز در رابطه با پست مسی درباره فینال لیگ قهرمانان شوخی جالبی با این سوپراستار آرژانتینی کرده است.

به گزارش فوتبالی، برد ۳-۱ بارسلونا مقابل منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان یکی از بهترین نمایش‌های مسی بود که در آن دو گل به ثمر رساند.

مسی روز گذشته در رابطه با آن فینال یک تصویر از خودش در حین شادی پس از گل در آن مسابقه در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می‌رسد طبق دستور اسپانسر منتشر شده. مسی در رابطه آن گل نوشته: یکی از بهترین خاطرات من در لیگ قهرمانان آن بازی است.

این پست مسی باعث واکنش دنی آلوز در اینستاگرام شد. او که در آن بازی در ترکیب اصلی بارسلونا حضور داشت پس از گل مسی با پا محکم ضربه‌ای به میکروفون کنار زمین لگد زد و این مسئله هنوز در خاطر او مانده. دنی آلوز در پاسخ به پست مسی نوشته: به خاطر تو نزدیک بود پایم را در برخورد با میکروفون بشکند!

بارسلونا در آن سال برای چهارمین بار در تاریخ خود توانست قهرمان اروپا شود. در بازی فینال لیونل مسی، پدرو و داوید ویا برای بارسلونا گلزنی کردند تا تک گل وین رونی تاثیری در قهرمانی بارسلونا نداشته باشد. این قهرمانی، آخرین قهرمانی پپ به همراه بارسلونا در اروپا بود.

1101