لاورن: ترک محمد صلاح و خانواده بزرگ لیورپول غم‌انگیز است

لاورن: ترک محمد صلاح و خانواده بزرگ لیورپول غم‌انگیز است

خبرگزاری فوتبالی - دژان لاورن پس از پیوستن به زنتی گفت که جدایی از دوستی به خوبی محمد صلاح و همچنین خانواده بزرگ لیورپول برای او دشوار و ناراحت کننده است. 

به گزارش فوتبالی، لاورن روز گذشته با امضای قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به 6 سال حضور خود در آنفیلد پایان داده و به لیورپول پیوست. این بازیکن 31 ساله در فصل 20 - 2019 جز تیم قهرمان لیگ برتر بود اما تنها در 10 بازی برای این کلوپ به میدان رفت و ویرجیل فن دایک و جو گومز به او ترجیح داده شدند. بازیکن تیم ملی کرواسی در طول دوران حضور خود در لیورپول شخصیت محبوبی در رختکن بود و محمد صلاح پس از جدایی او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " نمی توانم چطور حرفم را بگویم دوست من. نمیدانی در حال حاضر چه احساسی دارم. دلمان واقعا برای تو تنگ خواهد شد، خصوصا من. " 

لاورن که پس از آخرین دیدار لیورپول برابر نیوکاسل که روز شنبه برگزار شد به وضوح غمگین شده و احساسات بر او غلبه کرده بود، به سایت رسمی این باشگاه گفت: " نمی خواهم احساسات زیادی از خودم بروز بدهم چون پیش از بازی آخر بسیار گریه کردم. آنها دیدند که من چنین احساساتی را تجربه می کنم. دوری از همه خصوصا محمد که دوست خوب من است، سخت است. این اتفاقی خاص بود اما من همیشه می گویم که این تنها آغاز یک دوستی بزرگ است حتی اگر ما از هم جدا شده باشیم. او می داند که می تواند هر زمان و با هر دلیلی با من تماس بگیرد. نه فقط محمد بلکه تمام افراد حاضر در باشگاه شامل کادر فنی و تیم پزشکی هم همینطور هستند. ما مثل یک خانواده بزرگ بودیم و به همین دلیل است که لیورپول انقدر بزرگ و قدرتمند است چون برای هم اهمیت قائل بودیم. برای همه آرزوی موفقیت دارم و می خواهم که سلامت باشند. ما همیشه در تماس خواهیم بود. "

1811