گزارش ویژه/ دلیل اختلاف حساب 40 درصدی؛ حسابرسی دوران عرب و انصاری فرد!

گزارش ویژه/ دلیل اختلاف حساب 40 درصدی؛ حسابرسی دوران عرب و انصاری فرد!

خبرگزاری فوتبالی- اختلاف هفت بازیکن پرسپولیس بر سر مسائل مالی با سرپرست باشگاه به یکی از چالش های اصلی مدیریت این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه، هفت بازیکن هستند که همچنان بابت عدم دریافت پاداش‌های قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام فصول گذشته خود از این باشگاه حدود ۴۰ درصد از قراردادشان را طلب دارند. رسول پناه از آنها خواسته بود تا طلب خود را ببخشند اما این چند بازیکن آنطور که انتظار می رفت این خواسته را رد کردند تا سرپرست پرسپولیس مجبور به حسابرسی مالی دوباره پرونده‌های این بازیکنان در دوران مدیرعاملی دو مدیر قبلی یعنی ایرج عرب و محمدحسن انصاری‌فرد شود. دیروز در گزارشی نوشتیم که رسول پناه به بازیکنان پرسپولیس گفته قراردادهای بالایی نسبت به بازیکنان دیگر تیم های مدعی و بالای جدولی با هفت بازیکن پرسپولیس بسته شده و باید به خاطر منافع باشگاه و مشکلات مالی، این بازیکنان کوتاه بیایند. البته مشخص است که این بازیکنان کوتاه نمی آیند و چنین اتفاقی معمولا زمانی می افتد که بازیکنان در دوران بازنشستگی از باشگاه شکایت کنند و خواهان پولشان شوند و به باشگاه تخفیف بدهند. اتفاقی که البته رسول پناه می خواهد آن را در روزگار بازیگری رقم بزند!

این بازیکنان نه تنها با درخواست رسول پناه مخالفت کردند بلکه خواهان پرداخت فوری طلب‌هایشان شده اند. سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از پوکر قهرمانی با این تیم در لیگ برتر گفته است:« آقای رسول پناه باید پرداخت داشته باشد. هفت هشت بازیکن هستیم که از سال گذشته طلب داریم. آقای عرب و آقای انصاریفرد انجام نداده اند و حالا نوبت به آقای رسول پناه رسیده است. مدیران عامل پول‌های پارسال را نداده اند اما جزو پرداختی‌های امسال قرار داده اند. البته آقای رسول پناه قول داده که آن را حل می‌کند.»

مبلغی که در رسانه ها اعلام شده حدود ۶ میلیارد تومان است اما به دلیل نحوه پرداختی‌های قبلی در حسابرسی‌های جاری سرخپوشان ایراداتی را وارد کرده است که تسویه با این هفت نفر را برای مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه دچار مشکل کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که مدیران قبلی پرسپولیس اعلام به پرداخت پاداش این بازیکنان در برخی حسابرسی‌های مالی داشته‌اند اما این مبلغ مربوط به قراردادهای آنها بوده است که حالا رسول پناه را مجبور کرده تا این مبالغ را به آنها بپردازد. با این حال فعلاً بودجه‌ای در این راستا در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و مشخص نیست این بازیکنان چه زمانی به طلب‌های‌شان خواهند رسید.

آنچه مشخص است کارگزار پرسپولیس هم تا به امروز به تعهدات خود در قراردادی که با پرسپولیس داشته از لحاظ تاریخ پرداختی ها عمل نکرده است و از تعهدات خود نسبت به باشگاه از لحاظ زمانی عقب است. حال باید دید سرپرست باشگاه پرسپولیس که با بدهی‌های فراوان داخلی و خارجی روبروست چه تصمیمی را در خصوص این پرونده‌ها خواهد گرفت.

7655