اکبرپور: قایدی مشکل بدنی دارد/ دیاباته از سطح فوتبال ایران بالاتر است

اکبرپور: قایدی مشکل بدنی دارد/ دیاباته از سطح فوتبال ایران بالاتر است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت استقلال معتقد است مهدی قایدی بعد از همه گیری ویروس کرونا و تعطیل شدن مسابقات از نظر بدنی افت کرده است.

 به گزارش فوتبالی، علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط این روزهای قایدی به فوتبالی گفت: «قبل از شیوع کرونا و تعطیل شدن مسابقات مهدی توقعات را از خود بالا برد و با شروع دوباره بازی های از نظر بدنی با مشکل مواجه شد. این فقط مشکل قایدی نیست و خیلی از تیمها و بازیکنان بزرگ دنیا با این مورد روبرو شدند. قایدی ثابت کرده از نظر فنی توانایی بالایی دارد و گمان می کنم خیلی زود به فرم ایده آل خود برمی گردد.»

اکبرپور در خصوص عملکرد شیخ دیاباته در ترکیب استقلال گفت: «دیاباته از سطح فوتبال ایران بالاتر است. او بعد از بازگشت به ایران شرایط بدنی خوبی نداشت و رفته رفته به آمادگی رسید. دیاباته عملکرد چشم گیری در ترکیب استقلال دارد توپ گرفتن و راه انداختن هافبک‌ها توسط او بسیار به تیم کمک می کند. فکر می کنم اگر توپ های بلند را از کنار برای دیاباته ارسال کنند او موفق تر هم نشان خواهد داد.»

مهاجم اسبق و محبوب استقلالی‌ها که سابقه دو بار گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد، در پایان در مورد شرایط سخت این روزهای فرهاد مجیدی در استقلال گفت: فوتبال ایران همین است  حاشیه‌ها را نمی شود کنترل کرد. استقلال خوب نتیجه نگرفت و این موضوع باعث شد حواشی به وجود بیاید. در فضای مجازی مربی را عوض می کنند و این شایعه‌ها روی تیم و کادر فنی تاثیر منفی می گذارد. به نظر من استقلال در این چند هفته بهتر و بهتر شد و دیشب در گرمای شهر جم کاملا از پارس جنوبی برتر بود و یک فوتبال قابل قبول و همراه با نتیجه به نمایش گذاشت. یکی دو روز پیش هم گفتم در شرایط فعلی، هیچ سرمربی نمی آید استقلال را تحویل بگیرد. باید تا پایان فصل و جام حذفی صبر کرد و عملکرد استقلال و مجیدی را در پایان فصل دید. استقلال حالا دوم جدول است، مدعی سهمیه و جام حذفی است. هرچند من خودم عقیده دارم تیمی مثل استقلال باید هر فصل مدعی قهرمانی باشد. حالا به هر صورت امسال هم این اتفاق نیفتاد، اما چون ماجرای سهمیه هم هست و استقلال فرصت قهرمان شدن در جام حذفی را دارد، باید عملکرد را آخر فصل فوتبالی ایران ارزیابی کرد.»

9697