با تایید گواردیولا؛ آگوئرو دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد

با تایید گواردیولا؛ آگوئرو دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا تایید که سرجیو آگوئرو نمی تواند در دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، آگوئرو به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دیدار برابر برنلی از زمین بازی بیرون رفت و پس از آن دیگر نتوانست تیمش را در رقابت های لیگ برتر همراهی کن. این بازیکن آرژانتینی اخیرا پس از یک عمل جراحی تمرینات آماده سازی خود را از سر گرفته بود. با این حال گواردیولا پیش از پیروزی برابر نوریچ در هفته آخر رقابت های لیگ برتر مدعی شده بود که تمام بازیکنان سیتی برای دیدار برابر رئال مادرید آماده هستند و این شبهه را به وجود آورده بود که آگوئرو نیز تا آن زمان به مرز آمادگی خواهد رسید. با این حال شرایط پس از بازی تغییر کرد و این مربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن 32 ساله اش جزیی از ترکیب دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر رئال خواهد بود، به خبرنگاران گفت: " نه فکر می کنم که او نمی تواند تا آن زمان به آمادگی کامل برسد. "

آگوئرو این فصل در 32 بازی 23 گل برای سیتی به ثمر رساند و تنها رحیم استرلینگ است که تعداد گل های زده اش از این بازیکن بالاتر است. او در دیدار رفت برابر رئال مادرید که با پیروزی 1 - 2 سیتی همرته بود نیز روی نیمکت حضور داشت.