جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا: آن‌قدر من را با مسی مقایسه نکنید!

جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا: آن‌قدر من را با مسی مقایسه نکنید!

خبرگزاری فوتبالی – جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا از مقایسه دائمی با لیونل مسی راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، از زمان آغاز دوباره لالیگا، اتفاقات زیادی چون تغییر صدرنشین، افت بارسلونا و... دیده شد اما یکی از مهم‌ترین اتفاقات شکسته شدن یک رکورد بود. لوکا رومرو، بازیکن ۱۵ ساله مایورکا توانست اولین بازی خود در لالیگا را انجام دهد و با ۱۵ سال و ۲۱۹ روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شود. او اما بابت مقایسه شدن با مسی خیلی راضی به نظر نمی‌رسد.

لوکا رومرو در گفت و گو با فاکس اسپرت گفته: این مسئله من را آزار می‌دهد که دائما با مسی مقایسه می‌شوم. تنها یک مسی وجود دارد اما من می‌خواهم نام خودم، لوکا رومرو را به عنوان یک بازیکن در فوتبال ثبت کنم.

این بازیکن جوان  که سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۵ سال آرژانتین را دارد درباره گذشته‌اش گفته: من در مکزیک  متولد شده‌ام اما خانواده‌ام آرژانتینی هستند و سه ملیتی هستم ( با توجه به حضور در اسپانیا). اگر هنوز در آرژانتین خواهان من باشند، آن جا بازی خواهم کرد. دوست دارم با تیم ملی آرژانتین در کیلمس تمرین کنم زیرا پدرم من را آنجا برده است.

رومرو در ادامه گفته: دوست دارم در پست پلی میکر (بازیساز) بازی کنم. من در مایورکا چنین پستی دارم. در غیر این صورت در پست وینگر راست بازی می‌کنم. از زمانی که اینجا رسیدم پیشرفت زیادی داشتم و پای راستم را تقویت کردم.

1101