آذری: داور مثل یک رعیت با شیمبا برخورد کرد

آذری: داور مثل یک رعیت با شیمبا برخورد کرد

خبرگزاری فوتبالی-مدیرعامل تیم فولادخوزستان بعد از شکست تیمش در بازی حساس و پرگل برابر نساجی متنی در ارتباط با قضاوت حسن اکرمی داور مسابقه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،فولاد دیشب و در یک مسابقه جذاب در قائمشهر به مصاف تیم نساجی رفت و در حالی که تا دقیقه 80 از حریفش پیش بود ناگهان ورق برگشت و نساجی در ده دقیقه توانست بازی را سه بر دو به نفع خودش به پایان برساند. با این حال فولادی در این بازی و بخصوص دقایق پایانی بشدت نسبت به قضاوت حسن اکرمی داور مسابقه اعتراض داشتند و معتقد بودند که یک پنالتی برای این تیم گرفته نشده ضمن اینکه پنالتی که داور به سود نساجی اعلام کرد نیز کاملا عجیب بوده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره قضاوت داور این مسابقه نوشت:"

اینکه شما در یک مسابقه با شکست مواجه بشید دور از ذهن نیست،اینکه داور یک دیدار با اشتباهات سهوی خود باعث بشه شما ببازید هم موضوع جدیدی نیست ،ولی جدیدا شاهد رفتارهایی از سوی برخی داوران هستم که گویی با بردگان در زمین بازی سر و کار دارند .

آقای اکرمی در مسابقه شب گذشته فولاد مقابل نساجی مازندران وقتی شیمبا کاپیتان ما برای صحبت با او در خصوص اخراج وحید حیدریه به او نزدیک شد ،مانند اربابی که رعیتش را دور میکرد رفتار کرد ، کاش به جای بروز این رفتار سخیف کمی منشور اخلاقی داوری را مرور میکردی ،کاش چند برگ از فلسفه قضاوت را مطالعه میکردی ،قاضی با مجرمی که حکم اعدامش صادر شده است هم اینگونه رفتار نمی کند .

تکبرت را کم کن آقای اکرمی ،با بی احترامی به کسانی که اگر نباشند نان در سفره من و تو نیست این رفتار بی ادبانه دور از شأن انسان است .

شجاعت و شهامت به بی حرمتی نیست به ارائه اخلاق انسانی و عادلانه است ،اخمت را نگهدار برای مقابله با ظلم ،زمین فوتبال جای اجرای عدالت با عطوفت است، با توهین به بازیکن راه را اشتباه میروی آقای اکرمی ."

7575