سرمربی آتالانتا: هواداران هرچه زودتر به ورزشگاه‌ها برگردند

سرمربی آتالانتا: هواداران هرچه زودتر به ورزشگاه‌ها برگردند

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا اعلام کرده امیدوار است هرچه زودتر تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند.

به گزارش فوتبالی، تیم آتالانتا که یکی از شگفتی ساز ترین تیم‌های اروپایی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بوده حالا با ثبت روند ۱۶ بازی بدون شکست در سری آ به دو هفته پایانی رسیده و شانس کسب عنوان نایب قهرمانی دارد. سرمربی این تیم اما از شرایط کلی فوتبال پس از کرونا به دلیل عدم وجود تماشاگران راضی نیست.

جان پیرو گاسپرینی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: به دو هفته پایانی لیگ رسیدیم و کنترل نتایج را در دست داریم. تا ماه فوریه (بهمن) فصل هیجان انگیزی بود و ورزشگاه‌ها همه جا پر بود. سپس ویروس به زندگی همه وارد شد و ما را در شرایطی گذاشت تا دوباره شروع کنیم و فوتبال را نجات بدهیم. بدون حضور مردم مانند همیشه نخواهد بود. حتی اگر مسابقات واقعی باشند. فوتبال به شیوه‌های مختلفی برگزار می‌شد حتی اگر مشکل فعلی به وجود نمی‌آمد.

گاسپرینی در ادامه گفته: امیدواریم هواداران هرچه زودتر برگدند. تمام باشگاه‌ها و بازیکنان لحظات سختی را گذرانده‌اند تا این لحظات بگذرد و هر کسی به خوبی وظیفه خود را انجام داد. در هفته آخر هستیم و امیدواریم زمانی که دوباره فصل آغاز می‌شود همه چیز طبیعی باشد. فوتبال اگر اینگونه پیش برود خیلی چیزها را از دست خواهیم داد.

1101