مهاجم ناپولی در یک قدمی پیوستن به یوونتوس

مهاجم ناپولی در یک قدمی پیوستن به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - خبر ها حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس با آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی، به توافقات اولیه دست یافته است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که این مهاجم لهستانی می‌تواند زوج جدید کریستیانو رونالدو در خط حمله‌ی بیانکونری ها باشد. به گفته‌ی رسانه‌ها باشگاه یوونتوس با آرکادیوش میلیک به توافق رسیده و اکنون فقط توافق با ناپولی باقی مانده است و باید رقمی که بانوی پیر قرار است به ناپولی برای این انتقال بپردازد، مشخص شود. یوونتوس به دنبال خرید مهاجم است تا در کنار کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین خط حمله‌‌ی خود را تقویت کند و مهاجم لهستانی ناپولی گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود چرا که با 26 سال سن، آشنایی کاملی با لیگ ایتالیا به واسطه‌ی حضور در ناپولی دارد.

به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا، میلیکِ 26 ساله خواهان پیوستن به قهرمانِ سری آ است و یوونتوس قرار است فدریکو برناردسکی را به عنوان بخشی از قرارداد به ناپولی بدهد. گفتنی است که آرکادیوش میلیک از سال 2016 در ناپولی حضور دارد و در 91 بازی برای این باشگاه، 38 گل به ثمر رسانده است. او در تابستان 2016 از باشگاه آژاکس آمستردام به ناپولی و فوتبال ایتالیا پیوسته بود.

1470