رسمی؛ آدام لالانا با علیرضا جهانبخش هم‌بازی شد

رسمی؛ آدام لالانا با علیرضا جهانبخش هم‌بازی شد

خبرگزاری فوتبالی - آدام لالانا پس از 6 سال حضور در لیورپول، با پایان قراردادش آنفیلد را ترک می‌کند. او امروز انتقال خود را به باشگاه برایتون تکمیل کرده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد این هافبک انگلیسی، هفته‌ی گذشته با لیورپول به پایان رسیده و او تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود. او در شش سال حضورش در لیورپول موفق به کسب یک لیگ قهرمانان اروپا و یک لیگ برتر انگلیس شده بود. این هافبک 32 ساله، اکنون با قراردادی سه ساله به باشگاه برایتون پیوست، همان باشگاهی که علیرضا جهانبخش در آن توپ می‌زند. بدین ترتیب لالانا با علیرضا جهانبخش هم‌تیمی خواهد شد. آدام لالانا پیراهن شماره‌ی 14 برایتون را بر تن خواهد کرد. او در مجموع 196 بازی با لیورپول و ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس انجام داده است که ضمن به ثمر رساندن 28 گل، 30 پاس گل هم داده است.

برایتون از فصل 2016/17 در لیگ برتر انگلیس حضور دارد، این تیم در دو فصل اول حضورش در لیگ جزیره، پانزدهم و هفدهم شد. در این فصل هم برایتون در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و 7 امتیاز با منطقه‌ی سقوط فاصله داشت. لالانا در مورد پیوستنش به برایتون گفت:" نمی توانم منتظر بمانم. همه چیز جدید است. این چالشی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم. برایتون در حال حرکت است. من خیلی مقابل آنها بازی کرده‌ام و به یاد دارم هفت یا هشت سال پیش ساوتهمپتون و برایتون هر دو در لیگ یک بودند، بنابراین آنها سالهاست که پیشرفت می کنند."

1470