مدافع میانی فرانسوی سویا زیر ذره بین رئال مادرید

مدافع میانی فرانسوی سویا زیر ذره بین رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید شرایط جذب ژول کنده را دنبال می کند. مدافع میانی 21 ساله فصل خوبی در سویا زیر نظر لوپتگی داشته است. زیدان در فصل گذشته نیز خواستار خرید کنده بود و حالا در نظر دارد که او را برای آینده تیم به خدمت بگیرد. تا گزینه های تیم در پست مدافع میانی در کنار راموس، واران و میلیتائو افزایش یابند به خصوص که ناچو فصل جالبی نداشت و شایعاتی در مورد رفتنش مطرح است.

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو مدافع میانی برزیلی در تابستان گذشته از پورتو به رئال مادرید ملحق شد. آینده ناچو زیاد مشخص نیست و وایخو که به صورت قرضی از رئال مادرید به گرانادا رفته هم قطعا در این تابستان فروخته خواهد شد. به همین علت درهای رئال مادرید به روی کنده باز شده است.

کنده فصل خوبی را به عنوان زوج دیگو کارلوس برزیلی داشته است. این بازیکن هوش تاکتیکی بالایی از نظر بازیخوانی و جایگیری درون زمین دارد و سرعت بالایی دارد. زیدان دوست دارد که بدین ترتیب او را به عنوان هموطنش به رئال بیاورد و جمع فرانسوی ها در تیم جمع تر شود. البته رئال مادرید تنها مشتری ژول نیست و باشگاه های مختلفی او را می خواهند. کنده که تجربه حضور در تیم زیر 21 سال فرانسه را دارد، در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 35 میلیون یورو قیمت دارد. او تا تابستان 2024 با سویا قرارداد دارد.

4125