هاکان چالهان اوغلو: زلاتان هنوز تمام نشده است

هاکان چالهان اوغلو: زلاتان هنوز تمام نشده است

خبرگزاری فوتبالی - هاکان چالهان اوغلو از اینکه باشگاه میلان قرارداد استفانو پیولی را تمدید کرده، بسیار خوشحال است و معتقد است که حضور پیولی برای او و کل بازیکنان بسیار مهم بوده است.

به گزارش فوتبالی، این ملی پوش ترکیه‌ای در این فصل از رقابت‌ها، 8 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است و از حضور استفانو پیولی در این باشگاه خوشحال است. او تاکید دارد که حضور زلاتان ابراهیموویچ نقش بسزایی در این فصلِ میلان داشته است. چالهان اوغلو در مصاحبه با اسکای اسپورت 24 گفت :" او یک مربیِ بسیار مهم برای من و هم تیمی هایم است، او حتی می‌خواهد به آنچه که ما درون زمین می‌اندیشیم نیز گوش کند. وقتی كه ما در حال تجزیه و تحلیل فیلمِ بازی هستیم، او می خواهد بداند ما به چه فكر می كنیم. او در یک دوره‌ی دشوار، کار بزرگی انجام داد و ما را به خوبی تمرین داد. همه ما با اعضای کادر فنیِ او خوب کار کردیم و اکنون یک تیم هستیم."

هاکان چالهان اوغلو در ادامه افزود:" ما میلان واقعی هستیم، همیشه می خواهیم پیروز شویم، روحیه‌ای عالی و شور و اشتیاق فراوانی داریم. زلاتان هم به خوبی به ما کمک می‌کند. او بازیکن مهمی برای ماست، خیلی به ما کمک می کند. هنوز تمام نشده است، ما منتظر فصل آینده هستیم و آماده‌ایم."

بازیکن ترکیه‌ای درباره‌ی تمدید قرار داد پیولی و نیامدنِ رالف رانگنیک گفت:" بسیار خوشحال شدم. دوره سختی برای او بود. رسانه‌ها در مورد رانگنیک حرف می‌زدند، اما او تمامِ مدت بسیار حرفه ای بود. او خیلی تلاش می‌کند تا به ما کمک کند، تا تیم در حد امکان پیشرفت کند. من برای او بسیار خوشحالم."

1470