شگفتانه فیفا 20 برای آکینفنوا؛ قدرت بدنی 99 از 100

شگفتانه فیفا 20 برای آکینفنوا؛ قدرت بدنی 99 از 100

خبرگزاری فوتبالی - کارت ویژه ای که فیفا 20 برای آدبایو آکینفنوا فرستاده برای این بازیکن منحصربفرد با یک شگفتانه جالب همراه بوده است: قدرت بدنی او در این کارت 99 از 100 تعیین شده است.

به گزارش فوتبالی، این فوتبالیست که به خاطر هیکل قدرتی و عجیب خود شاخته می شود،  به تیم ویکام واندررز کمک کرد تا در لیگ دسته دو انگلیس بماند. آنها در بازیهای پلی آف در یک بازی حساس مقابل ومبلی توانستند برنده شوند و در چمپیونزشیپ بمانند.خبر جالبی که اخیرا در مورد آکینفنوا منتشر شده بود هم مربوط به پیام واتسپی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به او بود که از تلاش هایش تشکر کرده بود.

شرکت بازیهای ویدیویی EA که علاقه خاصی به این بازیکن قدرتی دارد و در سالهای اخیر برای وی کارت های نمراتش را می فرستاد، این بار به او کارتی تحت عنوان "قهرمان" را داد و قدرت بدنی او را نیز از 81 به 99 افزایش داد. این بازیکن منحصربفرد چند وقت پیش گفته بود که برای فوتبال بازی کردن خیلی "درشت" است و حالا به قوی ترین بازیکن بازی فیفا 20 تبدیل شده و بالاتر از سباستین هالر جای گرفته است. آکینفنوا به خاطر هیکل درشت خود لقب "غول" را دارد. این بازیکن به حدی محبوب است که در ماه فوریه دو هوادار از مکزیک بیش از پنج هزار کیلومتر را برای ملاقات با او طی کرده بودند.

4125