رونالدو تنها قهرمان لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا نیست

رونالدو تنها قهرمان لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا نیست

خبرگزاری فوتبالی، بر خلاف ادعای صفحه رسمی فیفا، کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی نیست که قهرمان لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری آ ایتالیا شده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس شب گذشته با پیروزی مقابل سمپدوریا برای نهمین بار پیاپی قهرمان فاتح لیگ ایتالیا شد که گلهای رونالدو و برناردسکی توانست جام را برایشان به ارمغان بیاورد.رونالدو برای دومین بار سری ا را برد اما اخیرا خبر اشتباهی منتشر شده بود که او تنها بازیکنی است که قهرمان لیگ های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس شده است چرا که دنیلو از یوونتوس نیز پس از پیروزی شب گذشته توانست به این رکورد برسد. بازیکن برزیلی لالیگای 17-2016 را کسب کرد که پیش از این نیز با منچسترسیتی قهرمان لیگ انگلیس شده بود و با رئال مادرید نیز فاتح لالیگا شده بود.

پس از آن که صفحه توییتر فیفا به اشتباه اعلام کرد که رونالدو تنها بازیکنی است که این سه لیگ بزرگ اروپایی را برده، دنیلو پاسخشان را داد هر چند که خیلی سریع صفحه توییتر فیفا این پیام اشتباه را حذف کرد.  دنیلو در هر چهار فصل اخیر قهرمان لیگ شده است. او با پورتو نیز دو بار قهرمان لیگ شده بود و در دوران حضورش در رئال مادرید نیز دو بار چمپیونزلیگ را کسب کرده بود.

4125