رسمی؛ سرمربی والنسیا در فصل 21-2020 مشخص شد

رسمی؛ سرمربی والنسیا در فصل 21-2020 مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - بالاخره سرمربی فصل آینده والنسیا مشخص شد. خاوی گراسیا امروز رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم مشخص شد و فصل آینده روی نیمکت مستایا خواهد نشست. 

به گزارش فوتبالی، گراسیا که فصل گذشته هدایت واتفورد را به عهده داشت، قراردادی دو ساله با والنسیا امضا کرد و بدین ترتیب می تواند حداقل تا سال 2022 در مستایا باشد. این مربی همین امشب معارفه می شود و در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین شرکت خواهد کرد.

گراسیا امروز ظهر وارد منطقه والنسیا شد تا مذاکراتی جدی را با مدیران این تیم داشته باشد. این مربی اهل پامپلونا هفتمین مربی والنسیا در شش سال اخیر خواهد بود. در سالهای اخیر مربیانی نظیر نونو، نویل ، آیستاران، پراندلی، مارسلینو و سلادس در این تیم کار می کردند.

خاوی گراسیا  50 ساله تجربه حضور در تیم هایی نظیر ویارئال بی ، کادیز، اوساسونا، مالاگا، روبین کازان و واتفورد را در کارنامه خود دارد. او کادر فنی همیشگی خود را هم با خود در والنسیا خواهد داشت، خوان سویا بدنساز این تیم خواهد بود و ایسیدره مادیر آنالیزور خواهد بود. سویا سیزده سال است که با گراسیا کار می کند و مادیر نیز از واتفورد با گراسیا آشنا شده و با این مربی همکاری می کند.
4125