جدال مربیان استقلالی در وطنی

جدال مربیان استقلالی در وطنی

خبرگزاری فوتبالی- در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب و تا ساعاتی دیگر دو بازی عقب‌افتاده برگزار می‌شود که نتیجه آنها برای کسب سهمیه مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مهم است. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های معوق تیم فولاد در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود. این بازی که از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شود برای فولاد بسیار مهم است. فولاد از ۲۴ بازی ۴۲ امتیاز کسب کرده و در صورت پیروزی در این بازی خیلی به کسب سهمیه امیدوار خواهد شد.

اتفاق جالب، تقابل دو مربی استقلالی است که هر دو در یک پست اما در زمان های مختلف برای استقلال بازی می کردند. جواد نکونام در کنار مهدی هاشمی نسب که قبلا مربیان نساجی بوده اند اکنون فولاد را هدایت می کنند و نتایج بسیار خوبی نیز تاکنون با این تیم اهوازی کسب کرده اند به ‌طوری که اگر در دو بازی عقب‌افتاده‌اش پیروز شود تا رده دوم جدول تیمش را بالا خواهد کشید. سه‌امتیاز این بازی برای فولاد که در کورس کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان قرار دارد برای نکونام و یارانش حساسیت بالایی دارد و از نان شب واجب تر است.

محمود فکری بعد از حضور روی نیمکت نساجی قائمشهر عملکرد خوبی داشته و تیمش در مسابقات اخیر شکستی را تجربه نکرده و در آخرین بازی نیز در تهران توانسته استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. نساجی در طول این فصل ثابت کرده است در خانه، رقیب دست ‌وپا بسته‌ای برای حریفان خود نخواهد بود. به همین دلیل فولاد امشب در ورزشگاه پیر وطنی قائمشهر کار سختی برابر شاگردان محمود فکری که با انگیزه ای دو چندان از تساوی برابر استقلال به زمین خواهند آمد، دارد.

7655