امباپه مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را از دست داد

امباپه مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی - کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی مچ پا، بازی پاریسن ژرمن مقابل آتلانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرانسوی روز جمعه در دیدار فینال جام حدفی فرانسه مقابل سنت اتین دچار مصدومیت شدیدی شد به طوری که با عصا و گریه از زمین خارج شد. اکنون او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد. کیلیان امباپه به دلیل این مصدومیت از ناحیه مچ پا، از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن پاریسن ژرمن قرار است با آتلانتا روبرو شود کنار گذاشته می‌شود.

این مهاجم در نیمه اول بازی تیمش مقابل سنت اتین و در حالی که پاریسن ژرمن با تک گل نیمار، یک بر صفر جلو بود با تکل شدیدی که از جانب پرین، مدافع سنت اتین، مواجه شد دچار مصدومیت شد و از میدان خارج شد. البته او در جشن قهرمانی تیمش هم شرکت داشت و گفته می‌شد مصدومیت او خیلی جدی نیست. اکنون باشگاه پاریسن ژرمن تأیید کرده است که او برای بازی با آتلانتا آماده نخواهد بود و حداقل به مدت سه هفته، روند بهبودی کیلیان امباپه به طول خواهد انجامید. بدون شک امباپه یکی از تاثیر گذارترین چهره های تیمش بود و غیبت او می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد پاریسی‌ها بگذارد.

1470